KONTAKTY

www.kiddee.cz - Lada Snopková
12. dubna 100
Hodonín
tel: 733122734
info(a)kiddee.cz
IČ: 87091721
DIČ: CZ8652084276

NOVINKY

arr3Individuální nabídka zbožíNenašli jste, co hledáte? U výrobců je skladem tisíce položek, které se denně aktualizují a není... arr3SpolupráceLíbí se Vám naše nabídka a rádi byste se stali prodejcem dětského licenčního oblečení? Prodej...

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

 

 

Internetový obchod kiddee.cz provozuje:

Lada Snopková

se sídlem 12. dubna 3339/100, Hodonín

telefon: 733122734

email: info@kiddee.cz

IČ: 87091721

DIČ: CZ8652084276, plátce DPH

zapsaná u Městského úřadu Hodonín, č.j.: OŽÚ/17943/2014, dne 2.9.2014.

číslo účtu 2900650219/2010 (Fio Banka)

 

Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi prodávajícím Ladou Snopkovou (dále jen Prodávající) a Kupujícím. 

Objednávky

Všechny objednávky podané Kupujícím prostřednictvím tohoto obchodu jsou závazné.

Pro velkoobchodní odběr je stanovená minimální výše nákupu 500,- Kč bez DPH.

Objednávku mohou uskutečnit pouze registrovaní návštěvníci, kterým byl účet schválen a aktivován. Prodávající si vyhrazuje právo zákaznický účet kdykoliv pozastavit nebo zrušit a to zejména v případě, kdy bude docházet k porušování stanovených obchodních podmínek. 

Pokud máte zájem o koupi, uložíte dané zboží do košíku. Odkazem košík vpravo nahoře si zobrazíte aktuální obsah Vašeho košíku. Tam můžete upravit počty kusů nebo zboží úplně odstranit. Je-li vybrané zboží v pořádku, přejdete na potvrzení nákupu. Zde si zkontrolujete souhrn nákupu a Vaše osobní údaje, vyberete způsob dopravy a potvrdíte objednávku. Pro dokončení objednávky musíte být přihlášeni.

Přijetí objednávky bude potvrzeno mailem.

Zabýváme se pouze velkoobchodním prodejem, tento e-shop je tedy určen pouze zákazníkům s platným živnostenským oprávněním, zboží určeno k dalšímu prodeji.

Komunikace ohledně objednávek probíhá ideálně emailem, využít můžete také kontaktní formulář umístěný na webových stránkách nebo v uživatelské sekci po přihlášení k už. účtu.

 

 

Rezervace zboží

Nakupující má možnost využít služby průběžných rezervací zboží a slučování objednávek a to po dobu 10 dnů. Po této době budou všechny jeho objednácky sloučeny a expedovány. Rezervační objednávky jsou závazné.

 

Storno objednávky ze strany nakupujícího

Nakupující má právo do 24 hodin od uskutečnění objednávky svou objednávku stornovat. Musí tak učinit e-mailem, kde uvede číslo objednávky. 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající má právo objednávku stornovat v případě:

  • při platbě předem na účet - platba nedorazí na účet prodávajícího do 7 dnů od potvzení objednávky

  • při zaslání na dobírku - nakupující si zásilku nevyzvedne v úložné době

  • při osobním odběru - nakupující si zboží nevyzvedne do 7 dnů od dne oznámení o vyzvednutí objednávky

Prodávající má nárok na storno objednávky nebo její části v případě nedodání zboží dodavatelem či v případě vyšší moci. Pokud prodávající není schopen dodat zboží nebo je schopen dodat objednávku jen částečně, uvědomí o této skutečnosti kupujícího mailem. Pokud již kupující objednávku uhradil, zavazuje se prodávající částku vrátit bankovním převodem v nejbližším možném termínu. 

Nepřevzetí (nezaplacení) objednávky

Platba za objednávku při zvolené volbě platby předem musí být připsána na náš účet nejpozději do 7 kalendářních dní od uskutečnění objednávky. V případě včasného nezaplacení, bude objednávka stornována. Provozovatel si vyhrazuje právo omezit způsob platby u dalších objednávek, pokud objednávka není včas uhrazena.

Smluvní pokuta pro obchodní zákazníky ve výši 1000,- Kč při nepřevzetí objednávky zaslané na dobírku anebo nezaplacení objednávky ve stanoveném termínu při zvolené platby předem na účet. 

Ceny

Provozovatel si vyhrazuje právo měnit ceny zboží bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uvedené v e-shopu jsou platné a závazné vždy v okamžik uskutečnění objednávky nebo rezervace. Provozovatel je plátcem DPH. DPH 21%.

Cena za poštovné je včetně DPH.

Poskytujeme množstevní slevu 5% při minimálním odběru 6000,- Kč bez DPH. 

 

Další množstevní či jiné slevy budou stanoveny individuálně či po domluvě.

Faktury

Faktury za zakoupené zboží zasíláme mailem v elektronické formě. Naše daňové doklady neobsahují originální podpis a razítko, nicméně splňují veškeré zákonem definované náležitosti &ndash a to jak obsahové podle zákona č. 235/2004 Sb. § 28, o dani z přidané hodnoty, tak formální podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví.

Veškeré faktury jsou též ke stažení přímo na e-shopu v sekci objednávky.

 

 

Platba

  • platba předem na účet číslo účtu 2900650219/2010 (jako VS nutno uvést číslo objednávky) - doručení prostřednictvím Zásilkovny nebo kurýrní služby (DPD, PPL)

  • platba na dobírku a doručení kurýrem nebo do Zásilkovny, příplatek za dobírkovné je +39,- Kč

  • při nákupu nad 3.000,- Kč bez DPH je poštovné ZDARMA
  • platba převodem na účet - osobní odběr v Hodoníně, nutno domluvit tel. nebo emailem předem - zdarma

Slovensko :

  • zasíláme pouze při platbě předem na účet

  • poštovné je stanoveno idindividuálně dle rozměrů a hodnoty balíku, možno odslat přes ČP, kurýrní službu nebo do Zásilkoven

  • na dobírku na Slovensko neodesíláme

  • podklady pro bankovní převod Vám budou odeslány obratem po uskutečnění objednávky

  • bankovní převod se uskutečňuje v EUR anebo českých korunách na účet u Fio banky

  • uživatelům s platným evropským DIČ se zboží fakturuje bez DPH

  • splatnost objednávky jeden týden

     

Převzetí objednávky

Kupující je povinen převzeté zboží řádně překontrolovat a pokud se na zboží vyskytují nějaké viditelné vady ( poškozeno, špinavo, děravo...), uvědomit o tom provozovatele do dvou dnů od převzetí. Pokud je zásilka nekompletní, je nutné provozovatele uvědomit o tomto stavu do dvou dnů od převzení.

V případě, že došlo k poškození zásilky nebo části zásilky během přepravy, je nutné podat reklamaci okamžitě po převzetí zásilky.

Na pozdější reklamace týkající se nekompletnosti dodávky a zjevného poškození zboží nebude brát provozovatel zřetel. 

Vrácení (výměna) zboží

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu má pouze konečný spotřebitel (vztah je řešem dle občanského zákoníku).

Kupující, který není konečným spotřebitel a zboží nakupuje v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti právo na vrácení zboží bez udání důvodu nemá (vztah řešen dle obchodního zákoníku).

Rozhodujícím rozlišením mezi konečným spotřebitelem a podnikatelem je vyplnění IČ při registraci a jeho uvedení na nákupním dokladu - faktuře.

Konečný spotřebitel:

Kupující má právo v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. 
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Vrácené zboží odešle Kupující standardní zásilkou, a to nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Zásilka musí obsahovat kopii originálu faktury a číslo účtu pro vrácení peněz či udání jiného způsobu vracení peněz. Před samotným odesláním doporučujeme kontaktovat prodávajícího (formou e-mailu) a po vzájemné dohodě zboží vrátit doporučeně zpět výhradně na adresu, Lada Snopková - kiddee.cz, 12. dubna 100, 695 01 Hodonín. Zboží zaslané na dobírku nebude provozovatel přijímat. Peněžní prostředky přijaté od kupujícího zákazník obdrží zpět na účet bankovním převodem do 14 dnů od převzetí zboží.

Veškeré náklady na zaslání zásilky hradí kupující, prodávající tyto náklady zpět nevrací.

V případě, že byla na objednávku udělena množstevní sleva a po vrácení zboží již celková hodnota objednávky nedosahuje požadovaného limitu, odečítá se od dobropisované částky celková poskytnutá sleva.

Pokud po vrácení části zboží objednávka nedosahuje požadovaného minimálního odběru ve výši 500,- Kč bez DPH, musí být zboží vyměněno za jiné. V opačném případě bude na zbylé zboží doúčtována maloobchodní přirážka ve výši 50%.

V případě, že si zákazník přeje výměnu zboží za jinou velikost nebo provedení bude účtováno poštovné ve výši 59,- Kč.

Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích &ndash v praxi se tak děje formou započtením na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. 

Reklamace

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat přepravní obal a v případě jeho porušení vznést reklamaci u přepravce.

Kupující je povinen převzeté zboží řádně překontrolovat a pokud se na zboží vyskytují nějaké viditelné vady (poškozeno, špinavo, děravo, chybějící kusy...), uvědomit o tom provozovatele do dvou dnů od převzetí.

V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.

Reklamované zboží pošle Kupující na adresu Prodávajícího zásilkou, která musí obsahovat kompletní reklamované zboží, popis vady a kopii faktury, která slouží zároveň jako záruční list. Náklady spojené s vrácením nese v plné výši kupující. Důvodem k reklamaci nejsou odchylky designu, od foto poskytnutých od výrobce. Reklamační formulář nalezente zde.

Před samotným odesláním zboží doporučujeme, aby zákazník kontaktoval prodávajícího (formou e-mailu) a po vzájemné dohodě zboží zaslat doporučeně zpět výhradně na adresu: Lada Snopková - kiddee.cz, 12. dubna 3339/100, 695 01  Hodonín

Zboží zaslané na dobírku nebude provozovatel přijímat.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, činí tedy 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo na vady, způsobené nesprávným zacházením ze strany spotřebitele, zejména praním, sušením a žehlením, provedené v rozporu s pokyny výrobce. Reklamované zboží můsí být řádně zabaleno, nesmí být hygienicky znečištěno.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

  • bezplatné odstranění vady opravou

  • přiměřenou slevu z kupní ceny nebo

  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.


Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.


Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu. 
Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat - cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.


Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod https://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.
Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

https://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ 

Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet.
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů. 

Ochrana osobních údajů

Vyplněním registračního formuláře souhlasí spotřebitel se zařazením všech jím vyplněných osobních údajů do databáze e-shopu www.kiddee.cz a s jejich následným zpracováním , tj. nabízení výrobků a služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích a jiných aktivitách.

Bere na vědomí, že má práva dle § 11, 21 zák. č. 101/2000 Sb., tj. zejména, že poskytnutí údajů je dobrovolné, že svůj souhlas může bezplatně kdykoliv na adrese Společnosti odvolat, že má právo přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, blokování nesprávných osobních údajů, jejich likvidaci, atd.

Prodávající neposkytuje osobní údaje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky Kupujícího (banka, zásilková služba, pošta, apod.) a to pouze v nezbytně nutném rozsahu. 

Autorská práva

Na produktové fotografie se vážou autorská práva a dále využívat je mohou pouze aktivní registrovaní uživatelé e-shopu. 

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. 

JAK NAKUPOVAT


1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2 - Produkt se přesune do košíku.

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.

5 - Dokončete objednávku.

 

 

ZjUzZmNm